The stories that Jesse tried to kill-Part 1


0

David Jesse managed to have The Insider website shut down for 30 hours on 9 August. His claim was that: “Since 2002 the Zimbabwe Minister of Education David Coltart has solicited a Mugabe journalist to publish false and fictitious information in regard the writer and his wife and his two minor children to the internet.”

This was not true. The Insider published its first story on Jesse in August 2001. Jesse cited 10 stories he wanted removed from The Insider website. To give our readers a true perspective of what has been happening over the past decade, we are re-publishing the stories that we wrote about Jesse, so that our readers can judge for themselves.

(230 VIEWS)

Don't be shellfish... Please SHAREShare on google
Google
Share on twitter
Twitter
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
Linkedin
Share on email
Email
Share on print
Print

Like it? Share with your friends!

0
Charles Rukuni
The Insider is a political and business bulletin about Zimbabwe, edited by Charles Rukuni. Founded in 1990, it was a printed 12-page subscription only newsletter until 2003 when Zimbabwe's hyper-inflation made it impossible to continue printing.

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *